Direktlänk till inlägg 23 oktober 2011

Hej om mig

Av Natalie Eriksson - 23 oktober 2011 13:17

Hej jag är en tjej som älskar djur. Mest katt,hund och häst. Jag dansar,spelar blockfjöjt och rider på fritiden  . Jag är även med kompisar och spelar data. Jag har två systrar en heter Sofi som är 22 i år och en som heter Caroline som är 12 i år, Carolines blogg: www.mitt-liv-som-caroline.bloggplatsen.se ........ Jag är ialla fall 10 nu jag fyllde det i Juni  . Jag hoppas att ni kommer läsa min blogg i fortsättningen. Jag har en katt, hund och fiskar hemma hos mig.Ni kan gärna kommentera då blir jag glad och hoppas att ni åter kommer när jag skrivit nytt. Ses snart igen hoppas jag    

 
 
Caroline

Caroline

23 oktober 2011 14:52

Jag kommer kolla din blogg när jag kan!
Men du måste försöka skriva ofta! ^^)

http://www.mitt-liv-som-caroline.bloggplatsen.se

Natalie Eriksson

24 oktober 2011 18:58

Mm ska försöka. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie Eriksson - 1 november 2011 10:11

Hej jag är väldigt dålig på att blogga jag ska försöka skriva oftare. Men just nu sitter jag hemma och bloggar!! Jag och min syrra ( Carro som ni kanske vet ) är hemma själva. Vi ska ner på stan till biblioteket sen efter lunch. I söndags så hade jag...

Av Natalie Eriksson - 27 oktober 2011 16:36

Hej förlåt att jag inte skrivit på några dagar jag har inte ens haft tid vid datan. Men i tisdags var vi i en studio ( med elevens val gruppen) som hette sensus tror jag. Det var instrument som man fick spela på det var bara vi 4-5 ( jag går i fyran)...

Av Natalie Eriksson - 24 oktober 2011 19:00

Hej på skolan har vi elevens val!!!   Jag har fått ämnäna musik och engelska. Jag har dansat idag och det gick bra snart ska jag bada. Jag har haft roligt på dansen och jag tycker faktist att det går lite segt.... Jag dansar på Dancehall i Östersund....

Presentation


Hej jag heter Natalie och är 10 år :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards